خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جلسه ستاد نهادینه‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۰۳

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در اولین جلسه ستاد نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه برای نیروی انتظامی یک اولویت بوده و در سال ۹۹ نیز آن را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، اولین جلسه ستاد نهادینه سازی گام دوم انقلاب در ناجا با حضور سردار نوری نژاد (رئیس ستاد بیانیه گام دوم انقلاب)، سردار قصری (رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی) و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا در این جلسه، اظهارداشت: بیانیه گام دوم انقلاب برای ناجا یک اولویت بوده و در سال ۹۹ نیز آن را دنبال خواهیم کرد.

رئیس ستاد بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این حوزه، در بین نیروهای مسلح از عملکرد خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و باید الگوی ابتکاری خود را به خوبی مطرح و از آن دفاع کند تا سایرین بتوانند از تجربیات و این الگو در سازمان های خود استفاده کنند.

 در این جلسه، سردار "قصری" رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و دبیر ستاد گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده  در سال ۹۸ و برنامه های پیش رو ناجا در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ارائه کرد.

در پایان جلسه مقرر شد، رده های ناجا بایستی اقدامات خود را براساس محورهای بیانیه گام دوم انقلاب با جدیت ادامه داده و در هفته ناجا دستاوردهای نیروی انتظامی  در این محیط عرضه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز