خبرگزاری کار ایران

هوای تهران پاک است/ افزایش تدریجی غلظت آلاینده‌ها در ساعات پایانی امروز

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۷۳

میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت بر روی عدد ۴۹ قرار دارد و هوای پایتخت پاک است.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین شاخص کیفیت هوای پاتخت در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۵۸ قرار داشت و هوا قابل قبول بود. 

براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از آن است که در نخستین ساعات روز پنج‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۹۹) با حاکمیت شرایط جوی مساعد طی ساعات گذشته و آسمان نیمه ابری شاهد برقراری شرایط قابل‌قبول و پاک در بیشتر مناطق شهر تهران خواهیم بود. افزایش ناپایداری جوی، رشد ابر و گاهی بارش پراکنده در طی روز شرایط برای تجمع آلاینده‌ها را محدود کرده و احتمال می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت مطلوب باقی بماند.

این پیش بینی نشان می دهد در ساعات پایانی پنج‌شنبه با کاهش تندی باد به‌تدریج بر غلظت آلاینده‌ها افزوده گردد و در پاره‌ای از مناطق پرتردد شاهد کاهش کیفیت هوا باشیم. این شرایط جوی تا صبح روز جمعه (۱۲ اردیبهشت ۹۹) تداوم پیدا خواهد کرد و انباشت آلاینده‌ها از شب گذشته، سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت خواهد شد. در طی روز افزایش تندی باد شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا را فراهم کرده و انتظار می‌رود تا اواخر وقت جمعه کیفیت هوای شهر تهران در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز