خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش ‌و پرورش:

هفته معلم باید با محوریت معلم و معرفی این قشر زحمتکش به جامعه باشد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۸۴۲

جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم با حضور وزیر آموزش ‌و پرورش تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم مورد بحث و بررسی اعضای ستاد قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، پیش از ظهر امروز، جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته معلم با حضور محسن حاجی میرزایی تشکیل و برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم موردبحث و بررسی اعضای ستاد قرار گرفت.

در این جلسه وزیر آموزش ‌و پرورش با اشاره به وضعیت کرونایی موجود آموزش‌ها گفت: با تعطیلی مدارس معلمان از هر تلاشی برای تداوم آموزش‌ها دریغ نکردند و ما شاهد ارائه خلاقیت‌های خوبی در این زمینه بودیم لذا در هفته بزرگداشت معلم تلاش و ایثارگری‌های آنان باید اطلاع‌رسانی شود.

محسن حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: اجرای هر برنامه در هفته معلم باید با محوریت معلم و معرفی این قشر زحمتکش به جامعه باشد.

وی بر تقدیر از معلمان شاخص در هفته معلم تأکید و افزود: معلمان برجسته در حوزه نویسندگی، شعر و شاعری و همچنین پیشکسوتان فرهنگی در این هفته باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وزیر آموزش ‌و پرورش از استاد مطهری به‌عنوان شخصیتی الگو و اسوه برای معلمان یادکرد و تصریح کرد: در هفته معلم برای شناساندن افکار و اندیشه‌های استاد بزرگ شهید مطهری تلاش شود و یک روز از هفته معلم به بزرگداشت وی اختصاص یابد.

در این جلسه برنامه‌های مختلفی، ازجمله پخش بیانات رهبری در خصوص روز معلم، دیدار و گفتگوی معلمان با رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس، گفتگوی زنده وزیر آموزش ‌و پرورش از طریق شبکه شاد بافرهنگیان، افتتاح شبکه شاد توسط رئیس‌جمهور و ... ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین گفتگوی وزیر آموزش ‌و پرورش با معلمان شاخص و برخی خانواده‌ها، افتتاح مسکن فرهنگیان در اصفهان، ارائه گزارش عملکرد آموزش ‌و پرورش در سه حوزه آموزشی (شبکه آموزش دانش آموزان)، عمرانی (جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی) و تحولی (بسته‌های تحولی) و ... از دیگر برنامه‌های پیشنهادی هفته معلم بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز