خبرگزاری کار ایران

همچنان با فراز و نشیب بیماری در تهران روبرو هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۷۸۸

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: حضور انبوه مردم در پارک ها و تفرجگاه‌های تهران می‌تواند آثار بدی در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: متاسفانه بازگشایی پارک ها یک پیام نادرستی به مردم مخابره کرده است و شاید با این پیام کنترل اپیدمی در تهران تفاوت پیدا کرده است. 

وی ادامه داد: متاسفانه امروز شاهد حضور پرشمار و کثیر مردم در پارکها و بوستانها بودیم و گزارشات میدانی ما هم حاکی از این است که اکثر پارک ها و بوستانها مملو از جمعیت بودند و همانطور که می دانید رعایت موارد بهداشتی در پارکها نسبت به منازل بسیار اندک است.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در مجموعه پارک ها به ویژه درخصوص سرویس بهداشتی عمومی و ... وجود دارد، امکان اینکه بتوانیم از یک شرایط مطلوب تر برخوردار باشیم اندک است و این موضوع شانس بروز بیماری را بیشتر می کند. 

زالی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهد بودیم برخی از افراد علاوه بر اینکه در پارک ها حضور داشتند غذا را نیز در پارکها  میل کردند و این بسیار نگران کننده است و می تواند در شرایط فعلی که کمافی السابق با فراز و نشیب این بیماری در شهر تهران روبرو هستیم و هنوز به نقطه کاملا مطلوب نرسیده ایم می تواند بارهای جدیدی برای بیمارستانها و مراکز درمانی به دنبال داشته باشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز