خبرگزاری کار ایران

مردم از تردد در مکانهای شلوغ اجتناب کنند

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۷۶۴

فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تاکید براینکه مردم ار تردد در مکانهای شلوغ اجتماب کنند، گفت: کما فی السابق توصیه ما عدم عرضه غذا در رستورانها به صورت جمعی و حضوری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زالی (فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران) درباره تمهیدات این ستاد در خصوص بازگشایی بازارها و همچنین فعالیت اغذیه فروشی ها تا سحر در ماه مبارک رمضان گفت: همچنان کما فی السابق ازدحام های پرتردد و پرجمعیت می تواند یکی از کانونهای انتشار بیماری باشد. 

وی با تاکید بر اینکه مردم همچنان جدیت لازم را به خرج نمی دهند، ادامه داد: برخی از خیابان های پرترافیک و پرتردد که محل تجمع برای فروش برخی از اقلام است و می تواند در حالت عادی با اختلالات بهداشتی مواجه باشد، طبیعی است در شرایط اپیدمی هم می تواند خطرات جدی تر داشته باشد. 

فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: بهترین کار این است که مردم از تردد در این مکانها اجتناب کنند و به ویژه از مکانهایی که دستفروشی می شود به دلیل اینکه امکان رعایت موارد بهداشتی بسیار اندک است، اجتناب شود. 

زالی با اشاره به تغییر ساعت کار رستورانها گفت: در ماه مبارک رمضان توصیه ما این است که برای سحر و افطار از غذاهایی که در داخل منزل طبخ می شود استفاده کنند. کما فی السابق توصیه ما عدم عرضه غذا در رستورانها به صورت جمعی و حضوری است و پیشنهاد می دهیم رستورانها از غذای بیرون بر استفاده کنند. معاونین بهداشتی دانشگاهها در ستاد دانشگاه های علوم پزشکی کشور با پروتکلهای مختلف نظارت بیشتری بر این مکانها داشته باشیم.  

 با پروتکلی که طبق سالهای گذشته اعمال خواهد شد اقدام به نظارت بیشتری به صورت ادواری خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز