خبرگزاری کار ایران

رهایی گروگان ۳۸ساله در کمتر از ۲۴ ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۰۴۱

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان "بانه" جوان ۳۸ ساله سردشتی از دست گروگانگیران آزاد و تحویل خانواده شد.

به گزارش ایلنا، سردار "علی آزادی" با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده ای با موضوع ربوده شدن جوان ۳۸ ساله سردشتی از جلوی در منزلش واقع در یکی از شهرک های "بانه" توسط افراد ناشناس و درخواست و احتمال حضور فرد ربوده شده تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان تحقیقات در این خصوص را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مأموران مشخص شد، ۳ ناشناس با یک دستگاه خودروی سواری، فرد مورد نظر را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز تحقیقات محلی در نهایت، چند ساعت پس از وقوع جرم سرنخی از گروگانگیران به دست آورده و در ادامه محل اختفای متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات تخصصی به جرم خود مبنی بر آدم ربایی با انگیزه اختلاف شخصی و مالی اعتراف کردند.

سردارآزادی اظهار کرد: با راهنمایی متهمان و درایت و هوشیاری ماموران، جوان سردشتی که در اتاقکی زندانی شده بود از چنگال گروگانگیران آزاد و با تشریفات قانونی تحویل خانواده شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با بیان اینکه  انگیزه آدم ربایان اختلاف شخصی و درخواست مبلغ ۲۰ میلیارد ریال وجه نقد بوده است، گفت: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان، نظم ، امنیت و آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت وقوع هرگونه اقدام غیرقانونی از سوی عده ای هنجارشکن ، با این افراد برخورد قاطع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز