خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار تهران خبر داد:

اخذ عوارض محدوده طرح ترافیک خلاف مقررات است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۴۶۷

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: یک ضابطه فنی به نام محدوده طرح ترافیک باید باشد که بتوان برای آن عوارض تعریف و اخذ کرد بنابراین اخذ عوارض از محدوده طرح ترافیک خلاف مقررات است.

محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره اظهار نظر برخی از اعضای شورای شهر مبنی بر اخذ عوارض از خودروهایی که وارد محدوده طرح ترافیک می شوند، گفت: طرح ترافیک یک ضابطه است که در شورای ترافیک شهر تهران و شورای عالی ترافیک تعریف و تعیین می شود. 

وی ادامه داد: طرح ترافیک در حال حاضر بنا به ملاحظات سلامتی و بهداشتی ملغی است و این موضوع در ستاد ملی کرونا تصویب شده است. وقتی طرح اجرا نمی شود موضوعیتی به نام اخذ عوارض نیز وجود ندارد. یک ضابطه فنی به نام محدوده طرح ترافیک باید باشد که بتوان برای آن عوارض تعریف و اخذ کرد. بنابراین وقتی به هر دلیلی محدوده طرح ترافیک وجود ندارد اخذ عوارض نیز موضوعیتی ندارد. 

معاون عمرانی استاندار در پاسخ به این سوال که آیا دریافت عوارض در این شرایط از مردم قانونی است، گفت: خیر. اخذ عوارض خلاف در این شرایط که طرح ترافیک ملغی شده، خلاف مقررات است. طرح ترافیک در حال حاضر به هر دلیلی قابلیت اجرایی ندارد و وقتی موضوعی قابلیت اجرایی نداشته باشد اخذ عوارض بر آن مترتب نیست و معنا ندارد. 

تقی زاده خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا در حکم قانون است و قابل الاجرا است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز