خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیح فرماندار تهران درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۲۷

فرماندار تهران درباره طرح فاصله‌گذاری هوشمند در تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

«عیسی فرهادی» فرماندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره طرح فاصله‌گذاری هوشمند که از امروز در تهران آغاز شده است، گفت: برنامه‌های این طرح اعلام شده و براساس آن یک سوم کارمندان تا آخر فروردین ماه در ادارات حاضر می شوند. در حال حاضر تعداد کارمندان نیز کمتر شده است. 

وی ادامه داد: همچنان در اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی مدارس و دانشگاه‌ها و به تبع آن فرهنگیان نیز تعطیل هستند. این موارد در فاصله گذاری می تواند موثر باشد. پاساژها و رستورانها و اصناف پرخطر همچنان تعطیل هستند. 

فرماندار تهران با بیان این سوار شدن بیش از 3 مسافر در تاکسی‌ها ممنوع است، تصریح کرد: در مترو و اتوبوس نیز فاصله گذاری‌هایی مشخص شده است و تعداد بیشتری اتوبوس وارد ناوگان شده تا بتوانند مسافران را جابجا کنند. 

فرهادی خاطرنشان کرد: در مترو نیز علائمی برای فاصله گذاری در راه پله‌ها، راهروها و سالن‌های مترو نصب شده است تا مردم فاصله ها را رعایت کنند و بتوانیم آنچه را که مد نظر پروتکل ستاد مقابله با کرونا است را رعایت کنیم. 

وی با بیان اینکه مدت زمان طرح ترافیک نیز کاهش یافته است، ادامه داد: لغو کامل طرح ترافیک باعث تجمع بیشتر و ترافیک بیشتر می شود. از همین رو قرار است اجرایی شود اما مدت زمان آن کاهش پیدا کرده است. خوشبختانه همکاری مردم نیز بسیار خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز