خبرگزاری کار ایران

ادامه دورکاری کارکنان بالای ۶۰ سال و دارای بیماری زمینه‌ای در دانشگاه الزهرا(س)

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۲۸

دانشگاه الزهرا (س) اعلام کرد: کارکنان بالای ۶۰ سال و افراد دارای بیماری زمینه ای همچنان دورکاری کنند.

به گزارش ایلنا، دانشگاه الزهرا(س) در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مورد تداوم فعالیت دستگاه‌های اجرایی، و مصوبه هیات رئیسه دانشگاه، ساعات کاری دانشگاه از ۲۳ فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان از ۷ صبح (با ۳۰ دقیقه فرجه) تا ساعت ۱۴ است.

افراد بر حسب شیفت بندی انجام شده توسط مقام مافوق ملزم به حضور در محل کار یا دورکاری هستند. کلیه همکاران ملزم به رعایت ابلاغیه وزارت بهداشت در مورد الزامات سلامت محیط و کار در محیط اداری، و راهنمای بهداشت شغلی هستند که قبلا ابلاغ شده است.

اعضای با سن بالای ۶۰ سال و یا دارای بیماری زمینه‌ای تا اطلاع بعدی به صورت دورکاری وظایف خود را انجام دهند.

کارکنانی که ماهیت کارشان به گونه‌ای است که امکان دورکاری ندارند یا ابزار لازم برای دورکاری را در اختیار ندارند در شیفت دورکاری باید از مرخصی فوق العاده استفاده کنند.

کارکنانی که نمی‌توانند در شیفت حضوری در دانشگاه حاضر شوند یا وظایف‌شان را در شیفت دورکاری انجام دهند باید مرخصی استحقاقی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز