خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی تلفنی و احوال‌پرسی وزیر علوم با ۴ استاد برجسته دانشگاه‌های کشور در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۰۴۳

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه تماس های تلفنی با تعدادی از استادان برجسته دانشگاه های کشور و به رسم سنت نیکوی سال‌های قبل که در منزل برخی اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور حضور می‌یافت و سال نو را حضوری تبریک می‌گفت، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با چند تن از استادان نام‌آشنای دانشگاه‌های کشور گفت‌وگو و سال جدید را تبریک گفت و احوال آنان را جویا شد.

به گزارش ایلنا، غلامی در این تماس‌های تلفنی جداگانه با محمدرضا ضیایی بیگدلی استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبائی، علی کاوه عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، حسن تاجبخش عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و همچنین فرزانه گشتاسب عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت‌وگو کرد.

محمدرضا ضیایی بیگدلی استاد بازنشسته دانشگاه علامه طباطبائی و و بنیانگذار دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه است.

علی کاوه عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، چهره ماندگار و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی است.

حسن تاجبخش عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، از برگزیدگان نخستین دوره چهره‌های ماندگار و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی است.

فرزانه گشتاسب عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.

گفتنی است روز گذشته نیز وزیر علوم در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای، با کاظم امینی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، ضیاء موحد عضو هیئت علمی بازنشسته موسسه حکمت و فلسفه، حمید لطیفی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، علیرضا کوچکی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین کاظم اکرمی، استاد بازنشسته دانشگاه خوارزمی گفت‌وگو کرد.

غلامی در چندسال گذشته و از زمان عهده دار بودن مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در فروردین هر سال به همراه تعدادی از معاونان و روسای دانشگاه ها در منزل برخی استادان بنام و برجسته کشور حضور می یافت و در فضایی کاملاً صمیمی، ضمن دید و بازدید به مناسبت سال جدید، احوال استادان را از نزدیک جویا می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز