خبرگزاری کار ایران

ارائه‌ بسته‌ جامع غربالگری و ایمن‌سازی محیط کار در برابر کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۰۷

بسته‌ی پیشنهادی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف پیشگیری از ویروس کرونا جهت ایمن‌سازی محیط و حفظ سلامت پرسنل شاغل ارایه شد.

به گزارش ایلنا، تیم امداد کلینیک شامل پزشک و پرستار در محل سازمان به غربالگری و معاینه‌ پرسنل مطابق آخرین پروتکل‌های استاندارد ستاد مرکزی مبارزه با کرونای وزارت بهداشت و اخذ تصمیمات بالینی می‌پردازد.

 هم‌چنین مرکز بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) جهاددانشگاهی در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با به‌کارگیری کارشناسان مجرب بهداشت محیط و (HSE) خدمات ضد عفونی، گندزدایی و ویروس‌کشی فضاهای کاری و عمومی ادارات، کارگاه‌ها و کارخانجات، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را در دستور کار قرار داده است.

 چک‌لیست‌ها و فرم‌های طراحی‌شده در سامانه‌ی ۱۲۳corona.com شرایط را برای طی دوره‌ی قرنطینه و خودمراقبتی بیماران و افراد مشکوک در منزل با سهولت و به صورت ایمن مهیا می‌کند؛ از طرف دیگر سپری‌کردن دوره‌ی قرنطینه تحت نظارت پزشک، به بیمار و خانواده‌ی وی اطمینان می‌دهد که شرایط کاملا تحت نظر بوده و طبق پروتکل‌های استاندارد بیمار پایش و مراقبت می‌شود.

مرکز سلامت روان رویین جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی نیز اقدام به ارایه‌ی خدمات مشاوره‌ی رایگان از جمله مشاوره‌ی مدیریت استرس و اضطراب فردی، مشاوره‌ی مدیریت روانی کودکان در فضای بحرانی، مشاوره‌‌‌‌‌ی مدیریت استرس سالمندان کرده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات ارزیابی و غربالگری و معاینه‌ پرسنل سازمان‌ها، کارگاه‌ها، کارخانجات، ادارات و عملیات تخصصی ضدعفونی توسط مرکز (HSE)، می‌توانند با شماره تلفن ۷۲۱۰۳ مرکز امداد کلینیک جهاددانشگاهی و جهت استفاده از خدمات مشاوره‌ رایگان متخصصان روان‌شناس مرکز سلامت روان «رویین»  با شماره تلفن ۴۵۲۹۸ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز