خبرگزاری کار ایران

وضعیت ابتلا به کرونا در میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۸۶۵

عضو شورای اسلامی شهر تهران از بازدید سرزده تعدادی از اعضای شورا از میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: خوشبختانه در میان کارگران میادین هیچ مورد ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا، ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص بازدید از میادین میوه و تره بار گفت: برای اطمینان از رعایت کلیه اصول بهداشتی و همچنین تشکر از پرسنل و مدیران میادین  میوه و تره‌بار، روز گذشته از چندین میدان میوه و تره‌بار بازدید کردم.

وی افزود: خوشبختانه هم مردم از نحوه ارائه خدمات رضایت داشتند و هم تمامی پرسنل با ماسک و دستکش مشغول به فعالیت بوده و اصول ایمنی به صورت کامل رعایت شده بود.

خداکرمی گفت: شاهد رعایت اصول بهداشتی در میادین شاید این باشد که کمترین میزان ابتلا به کرونا ویروس در میان کارکنان میادین مشاهده شده است. و متاسفانه تنها یک مورد فوتی در میان کارکنان میادین دیده شده و حدود 20 نفر نیز مشکوک به ابتلا و یا مبتلای قطعی در میان کارکنان گزارش شده که همه قرنطینه خانگی شدند و پس از بهبود به کار بازگشتند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: خوشبختانه در میان کارگران میادین نیز هیچ مورد ابتلا به کرونا تاکنون گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در این بازدید از خوابگاه‌ کارکنان میادین نیز بازدید انجام و مشخص شد که اصول بهداشتی به درستی رعایت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز