خبرگزاری کار ایران

امانی:

فرصت‌سوزی از ضعف‌های جدی مدیریت کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۵۶

عضو شورای شهر تهران نسبت به از دست رفتن فرصت دو هفته ای تعطیلات عید برای مبارزه با کرونا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهربانو امانی در جریان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از سختان فرمانده ستاد مبارزه با کرونا شهر تهران گفت: همه ما می دانیم که سال ۹۸ سال بسیار سختی بود اما متاسفانه گزارش های موجود می گوید امسال دریغ از پارسال.

 او با بیان اینکه  فرصت سوزی یکی از ضعف های جدی مدیریت کشور است گفت: ویروس کرونا مدیریت کشور را به یک مدیریت همارود فراخواند و با توجه به اینکه جمعیت زیادی در تهران  حضور دارند، کانون قدرت تصمیم گیر و تصمیم ساز نیز در تهران است و این کار ستاد فرماندهی کرونا در شهر تهران را سخت تر می کند.

امانی با اشاره به اینکه می توانستیم از فرصت دو هفته ای تعطیلات عید حداکثر استفاده را کنیم اظهار داشت: به دلایل متعددی اسماً و بر روی کاغذ ستاد فرماندهی شما و وزارت بهداشت هستید اما هماهنگی دیده نمی شود و با این آسیب جان وطن در خطر است و نمی دانم کی باید پاسخگو باشید.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تلاش شورا برای تعطیلی مهمترین کانون انتقال ویروس کرونا که حمل و نقل عمومی است گفت: اما متاسفانه مورد قبول قرار نگرفت و اولین فوتی ها را در این ناوگان داشتیم. امروز در اتوبوسرانی ۴۰ نفر و در مترو ۳۵نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز