خبرگزاری کار ایران

جان باختن ۳ جوان به دلیل واژگونی خودرو در بزرگراه آیت الله سعیدی

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۹۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی از جان باختن سه جوان براثر واژگونی اتوبوس در بزرگراه سعیدی خبر داد.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی) در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱:۴۰ بامداد امروز یک مورد حادثه واژگونی خودرو در مسیر شمال به جنوب خیابان آیت الله سعیدی مقابل ایستگاه مترو آزادگان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه  اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده می شود یک دستگاه خودروی سواری پراید با سه سرنشین مرد حدود ۲۰ ساله به دلیل نامشخصی در داخل مسیر خط ویژه اتوبوس رانی کاملا واژگون شده بود. برخورد این خودرو با جدول ها و نرده های حفاظ احتمال این وجود دارد که این خودرو به دلیل نامشخصی از مسیر خود خارج شده و بعد از برخورد با نرده ها وارد لاین مقابل شده و در خط ویژه واژگون شده بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش نشانان دو نفر از این سرنشینان به بیرون از خودرو آمده بودند و کاملا نقش بر زمین بوده و آسیب های شدیدی دیده بودند. آتش نشانان به سرعت بخش های تخریب شده خودرو را برش داده و فردی که در داخل خودرو محبوس شده بود را خارج کرده و هر سه مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند که در معاینات به عمل آمده مشخص شد هر سه نفر متاسفانه جان خود را از دست داده اند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز