خبرگزاری کار ایران

سردار کمال هادیانفر به ایلنا گفت:

با متخلفان در روز طبیعت به شدت برخورد می‌شود/ ترددهای درون‌شهری نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۲۶

رییس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه با متخلفان در روز طبعیت به شدت برخورد می‌شود، گفت: ترددهای درون‌شهری برای ما نگران‌کننده است و مردم بومی و ساکن در شهرها باید به صورت جدی از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

«سردار کمال هادیانفر» رییس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به در پیش رو بودن روز طبیعت گفت: همه ساله در روز طبیعت سیزده فروردین ماه هموطنان با مراجعه به تفرجگاه‌ها نسبت به گذراندن اوقات فراغت خود با خانواده اقدام می‌کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال جاری روز طبیعت مصادف با همه‌گیری ویروس کرونا شده است و طبیعتا این امکان به‌طور جدی برای همه مخاطره‌آمیز شده است زیرا برگزاری این رسم قطعاً موجب گسترش همه‌گیری بیشتر این ویروس خواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: نگرانی ما این است که عدم رعایت ملاحظات فاصله‌گذاری اجتماعی توسط تعداد معدودی از هموطنان؛ تلاش‌های کادر درمانی در بیمارستان‌ها و همراهی عموم مردم با پویش «در خانه می‌مانیم» و خدمات و زحمات پلیس را بی‌ثمر کرده و روز طبیعت تبدیل به روز تشدید همه‌گیری تبدیل شود لذا در راستای حفظ سلامتی و اجرای تدابیر ستاد مبارزه با کرونا، پلیس راهور در اجرای وظایف ذاتی خود با استفاده از اختیارات قانونی برای جلوگیری از تجمعات در تفرجگاه‌ها حداکثر تلاش‌اش را خواهد کرد.

سردار هادیانفر تاکیدکرد: همچنین از خروج خودروهای پلاک بومی از شهر و ورود به شهرهای محتلف با پلاک غیربومی جلوگیری خواهد شد و در صورت تخلف؛ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماه اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: ترددهای درون‌شهری برای ما نگران‌کننده است و مردم بومی و ساکن در شهرها باید به‌صورت جدی از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز