خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد:

تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی در روز ۱۳ فروردین

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۹۲۱

معاون عمرانی وزارت کشور از عدم حضور شهروندان در روز 12 فروردین در پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد و گفت: تمامی نیروهای شهرداری، یگان‌های حفاظتی و انتظامی شهرداری‌ها به ویژه اکیپ‌های انضباط شهری برای عدم حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‌ها در همراهی با نیروی انتظامی نظارت جدی بر این موضوع خواهند داشت.

مهدی جمالی‌نژاد (معاون عمرانی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: یکی از محورهای کلیدی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری؛ موضوع عدم حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری و تفرجگاه‌های روستایی است که برای تحقق این موضوع تاکنون اقدامات و ابلاغیه‌های متعددی از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صادر و بر برنامه‌ریزی برای ماندن شهروندان در خانه در روز ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت تاکید شده است.

وی ادامه داد: در گام نخست بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی در اختیار خصوصاً رسانه‌های تبلیغی شهری مانند تلویزیون‌ها و بیلبوردها جهت اطلاع رسانی و اقناع شهروندان به منظور عدم تجمع و حضور در بوستان‌های شهری و تفرجگاه‌های روستایی با رویکرد فرهنگی و اطلاع رسانی در دستور کار کلیه نهادهای مسئول ازجمله شهرداری‌ها قرار گرفت.

معاون عمرانی وزارت کشور تاکید کرد: به شهرداری‌ها تاکید شد تا ارائه خدمات توسط غرفه‌ها و سایر مراکز موجود در بوستان‌ها با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا به‌طور کامل متوقف و تعطیل شود. همچنین ممانعت و برخورد جدی برای حضور دستفروش‌ها در داخل پارک‌ها و اطراف آنها با استفاده از اکیپ‌های انضباط شهری و نیروهای سد معبر شهرداری صورت گیرد.

جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: پایش انجام شده در این زمینه در استان‌ها و کلانشهرها نشان از همراهی موثر و مناسب مردم دارد و در روز ۱۲ فروردین نیز شاهد عدم حضور شهروندان در این فضاها می‌باشیم و این امر در روز ۱۳ فروردین نیز تداوم خواهد داشت. تمامی نیروهای شهرداری، یگان‌های حفاظتی و انتظامی شهرداری‌ها به ویژه اکیپ‌های انضباط شهری برای اجرایی شدن این موضوع در همراهی با نیروی انتظامی نظارت جدی بر این موضوع خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز