خبرگزاری کار ایران

انجام ۹۷۲ ماموریت مرتبط با کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۴۰۸

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی مرکز آبادان از انجام ۹۷۲ ماموریت مرتبط با کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امین منصور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی مرکز آبادان گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا در شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از هفتم اسفند ۹۸ تا هفتم فروردین ماه جاری ۹۷۲ مورد ماموریت انجام شده و در این مدت سه هزار و ۸۸۶ نفر از خدمات مشاوره ای پزشکان و کارشناسان فوریت های پزشکی مستقر در مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ بهره مند شده اند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا در منطقه، ۶ دستگاه آمبولانس ویژه به همراه تکنسین های تیم واکنش سریع در مجموع سه شهرستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا به صورت ویژه تجهیز شده اند، گفت: اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی آبادان از مجموع ۹۷۲ ماموریت با موضوع موارد مشکوک به کرونا ویروس تعداد ۲۲۷ مورد را توسط تیم های واکنش سریع اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان طالقانی آبادان اعزام کرده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده در خصوص اعزام بین بیمارستانی بیماران مشکوک به کرونا به مرکز درمانی طالقانی و لزوم انتقال این بیماران با کادر درمانی آموزش دیده، اورژانس ۱۱۵ این مهم را بر عهده گرفته است و در این مدت ۱۶۸ ماموریت اعزام بین بیمارستانی برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا انجام داده است.

لازم به ذکر است که مرکز آموزشی درمانی طالقانی آبادان به عنوان بیمارستان مرجع، پذیرش کننده بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

اطلاعات بیشتر درباره فعالیت های اورژانس کشور در وب سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ems.behdasht.gov.ir در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز