خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران:

تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی رسما ابلاغ نشده است/ درخواست کمک یارانه‌ای از دولت برای پرداخت حقوق پرسنل بخش خصوصی شرکت واحد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۷۰

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران درخصوص تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی براساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا گفت: هنوز رسما به ما ابلاغ نشده و هر زمانی که ابلاغ شود، اجرائی خواهد شد.

محمود ترفع (مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران براساس آخرین مصوبه ستاد مدیریت کرونا شهر تهران گفت: هنوز رسما به ما ابلاغ نشده است، اما هر زمانی که ابلاغ شود، اجرایی خواهد شد. 

او با تاکید بر اینکه تابع مصوبات دولت در این زمینه هستیم، گفت: هر زمانی که این مصوبه به ما ابلاغ شود تابع آن خواهیم بود. 

ترفع درباره وضعیت پرداخت حقوق پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی در صورت توقف فعالیت گفت: پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی، در دودسته خصوصی و عمومی هستند و برای بخش عمومی که حقوق خود را از شهرداری دریافت می‌کنند، تمهیداتی اندیشیده شده است، اما برای پرسنل شاغل در بخش خصوصی دولت باید کمک کند و یارانه‌ای در اختیار ما قرار دهد تا برای بخش خصوصی درنظر بگیریم. 

او با اشاره به کاهش ۷۰ درصدی حضور مسافران در ناوگان اتوبوسرانی گفت: این کاهش هم در بخش خصوصی و هم در بخش عمومی ما رخ داده است و برای جبران خسارت در قسمت‌هایی که با کاهش فعالیت و درآمد روبرو بودند دولت باید به ما در این زمینه کمک کند. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره ابتلای رانندگان اتوبوس به کرونا گفت: حدود ۲۰ نفر از رانندگان ما به کرونا مبتلا شده‌اند که حال عمومی آنها مساعد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز