خبرگزاری کار ایران

سیدمالک حسینی خبرداد:

ضدعفونی پنج گرمخانه‎ پایتخت با دستگاه‌های مه‌پاش

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۴۶

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از ضدعفونی کردن پنج گرمخانه با دستگاه‌های مخصوص «مه پاش» خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و حساسیت گرمخانه‌ها به دلیل حضور افرادی که به واسطه شیوه و سبک زندگی، دارای نقص ایمنی و عارضه‌های جسمانی و هستند، اقدامات جدیدی در راستای ارتقای سطح بهداشت محیطی و ضدعفونی محیط گرمخانه‎‌ها در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی گفت: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در تعامل با سازمان آتش‌نشانی، تصمیم به ضدعفونی کردن محوطه بیرونی و داخلی گرمخانه‌ها گرفت. قرار است این اقدام به صورت مستمر با دستگاه‌های مخصوص و پرقدرت انجام شود.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه فرایند ضدعفونی گرمخانه‌ها و سامانسراها از ۲۳ اسفند امسال در حال اجرا است، اظهار داشت: برای اطمینان بیشتر عملیات ضدعفونی در گرمخانه‌ها با دستگاه‌های ویژه محیط‌های بسته انجام شد.

وی گفت: مواد مورد استفاده برای ضدعفونی محیط داخلی هیچ‌گونه عارضه‌ای برای مددجویان ندارد و صرفا برای ضدعفونی کردن سطوح و فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین فرایند ضدعفونی کردن دست مددجویان و نظافت فردی آنان مانند گذشته به همت کارکنان سازمان در حال انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز