خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به ایلنا خبر داد:

تحویل ۵۰ هزار ماسک به وزارت بهداشت/کشف ۵۴ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۷۲۴

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از تحویل ۵۰ هزار ماسک مکشوفه به وزارت بهداشت در روز گذشته خبر داد.

«سیدیاسر رایگانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره فعالیت شبانه‌روزی ماموران تعزیرات و نظارت آنها بر کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید اقلام بهداشتی گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و بالا رفتن قیمت برخی از اقلام بهداشتی و کمیاب شدن آنها، گشت‌های تعزیرات برای مقابله با احتکار و گران‌فروشی‌های احتمالی این اقلام افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به مشارکت پلیس، وزارت صمت، سازمان اطلاعات سپاه، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو با سازمان تعزیرات تصریح کرد: تا به امروز بیش از ۷ هزار بازرسی صورت گرفته است که برخی از واحدها تذکر گرفته‌اند، اما بیش از ۲ هزار پرونده تخلف در حوزه اقلام بهداشتی تشکیل شده است. همچنین تاکنون بیش از ۶ میلیون ماسک، ۵۴ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده و ۴۲ میلیون دستکش یک‌بارمصرف کشف شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه روز گذشته ۵۰ هزار ماسک تحویل وزارت بهداشت شد، خاطرنشان کرد: با توجه به دستور وزارت بهداشت مبنی بر ارائه اقلام کشف‌شده به این وزارتخانه، اقلام تحویل وزارت بهداشت می‌شود. البته طی کردن مراحل اداری این کار حدود دو روز طول می‌کشد، ولی ما به محض کشف اقلام، آنها را در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهیم. 

رایگانی تاکید کرد: گشت‌های ما در سراسر کشور فعال خواهند بود، اما از مردم نیز تقاضا داریم با مشاهده مواردی نظیر احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی با سامانه ۱۳۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز