خبرگزاری کار ایران

رستم زاد:

بستری ۱۹۲ مورد مشکوک به آنفلوانزا و کرونا در آستارا/ بهبودی و ترخیص ۱۲۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۴۴

در شرایط کنونی که اکثر مرزهای کشور تعطیل است؛ آستارا با سه مرز خشکی، ریلی و دریایی بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت است و مرز باری و پایانه باری و تجاری ما کاملا باز است.

به گزارش ایلنا، «حسن رستم‌زاد» فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: گمرک شهرستان مرزی بندر آستارا در حال حاضر تقریبا به عنوان تنها گمرک قابل تردد برای ارائه خدمات ترانزیتی شمال کشور می‌باشد که نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری جهت تکمیل زیرساخت ها در حوزه حمل ونقل و گمرک این شهرستان است.

 رستم زاد با اعلام آنکه روزانه تعداد زیادی نزدیک به ۱۵۰۰ کامیون در این شهرستان در نوبت خروج از کشور قرار می‌گیرند گفت سه مرز خشکی، ریلی و دریایی این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسئولین کشوری در حوزه زیر ساختی است که باید وزارت راه در دوبخش راه آهن و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران، وزارت اقتصاد و گمرکات کشور حمایتهای لازم را بعمل آورند تا در ارائه خدمات و انجام صادرات خللی وارد نشود و شکوفایی لازم را در حوزه صادرات و واردت داشته باشیم و نیاز است اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز جهت انجام صادرات در کوتاه ترین زمان صورت پذیرد. 

فرماندار تصریح کرد: متاسفانه در حوزه زیر ساختی در مرز جاده ای و راه آهن این شهرستان بسیار ضعیف هستیم و نیاز به تقویت اساسی و فوری آن داریم که با سرمایه گذاری درست و برنامه ریزی دقیق و احداث زیرساختهای لازم میتوان ظرفیت شهرستان و کشور را ارتقا بیشتری داد.

رستم زاد همچنین با اشاره به شیوع کرونا ویروس گفت: علیرغم درگیری شدید نیروهای شهرستان با ویروس کرونا که مثل سایر نقاط استان گیلان و شاید هم حادتر و شدیدتر درگیر آن هستیم به همت تمامی نیروها و مدیریت و فعالیت جهادی مجموعه فرمانداری، حوزه هایی مانند بهداشت و سلامت شهرستان و کادرپزشکی و پرستاری، گمرک، راهداری، پایانه، بندر، مرزبانی، گذرنامه و سایر دستگاههای مرتبط چراغ این حوزه را در کشور روشن نگاه داشته و فعالیت می‌کنند که جای تقدیر و خداقوت به همه این عزیزان وجود دارد که در این شرایط و دراین جنگ اقتصادی، به شکل کاملا جهادی فعالیت می‌کنند.

رستم زاد در پایان گفت در شهرستان آستارا تاکنون نزدیک به ۱۹۲ نفر مشکوک به آنفلوانزا و کرونا در شهرستان آستارا بستری شدند که ۱۲۰ نفر از آنها بعداز مراقبتهای لازم بهبود یافته و ترخیص شدند و اکثریت مابقی هم روبه بهبود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز