خبرگزاری کار ایران

ضرغامی اعلام کرد:

۳۰ هزار متر از سازه های شهر زیر پوشش تبلیغات آموزش پیشگیری از کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۴۵

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۳۰ هزار متر از سازه های شهر زیر پوشش تبلیغات مربوط به آموزش پیشگیری از کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین نشست خبری مجازی مدیریت شهری به منظور تشریح اقدامت شهرداری در زمینه کرونا ویروس برگزار شد. 

برزین ضرغامی(مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران) درباره اقدامات این سازمان از زمان شیوع کرونا در تهران گفت: اولین موج تبلیغات شهری پس از برگزاری نخستین جلسه با مدیران شهری آغاز شد و حدود ۱۲ گذاره درخصوص خودکنترلی در اختیار ما قرار گرفت و در سازه های تبلیغاتی اکران شد. سازه های تجاری نیز به آموزش ها در این زمینه اضافه شد و همزمان کلیپ هایی تهیه و از تلویزیون های شهری پخش شد. 

او ادامه داد: تکثر و تعدد گزاره ها باعث شد همه شهروندان این گزاره ها را ببینند و اقدام مفیدی بود که انجام شد. همچنین تلاش شد تا جملات و نکات کاربردی تر و قابل فهم تر باشد تا همه شهروندان از آن بهره مند بشوند.

ضرغامی ادامه داد: در جلسه بعدی گزاره های دیگری که از وزارت بهداشت در اختیار ما قرار گرفت در سطح شهر با همکاری وزارتخانه انجام شد. و اکنون تقریبا بیش از ۲۵ هزار و با سازه های مترو نزدیک به ۳۰ هزار متر از سازه های شهر زیر پوشش تبلیغات مربوط به آموزش پیشگیری از کرونا هستند. و اکنون تمامی سازه های شهری برای تبلیغات در این زمینه استفاده شده اند. 

او درباره طرح استقابل از نوروز گفت: بحث نقاشی های شهری همچون سال گذشته به گستردگی در حال اجراست و اکنون ۱۵۰ گروه نقاشی دیواری مشغول به کار هستند، بعلاوه مانند سال گذشته در ۲۲ منطقه شهر تهران اقدام به نصب تخم مرغ های رنگی خواهیم کرد که از یکی دو روز آینده قابل رویت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز