خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

جهادگران عرصه سلامت از روزهای اول شیوع کروناویروس، به این میدان خداپسندانه آمدند

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۵۶۱

رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از روزهای اول شیوع ویروس کرونا در کشور که تعدادی از مردم کشور را دچار بیماری و ناراحتی کرد، جهادگران عرصه سلامت، وزیر بهداشت، مدیران وزارت بهداشت و تمام نیروهای بهداشتی و درمانی کشور به میدان این نبرد خداپسندانه آمدند.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در نشست بررسی اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا در ستاد وزارت بهداشت اظهار داشت: بسیج بر اساس رسالت و تکلیف خود، در کنار جهادگران عرصه سلامت به میدان آمد و امروز در این نشست با حضور وزیر بهداشت و معاونین وی، برای هم افزایی و تکمیل همه ظرفیت های موجود در کشور در بسیج و سپاه، مشارکت های مردمی و سازماندهی این نیروها با محوریت وزارت بهداشت، اعلام آمادگی کردیم تا در کنار همدیگر، جهاد همه جانبه را برای شکست کروناویروس آغاز کنیم.

وی افزود: همه ظرفیت های ما با سازماندهی خوب و هوشمندانه آماده است و همه طرح های اقدام، مشخص شده تا از برخی مناطق با تدبیر وزیر بهداشت، طرح بسیج ملی مقابله با کرونا را در کشور آغاز کنیم و در خدمت مردم خواهیم بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به همه افرادی که در راه مبارزه با کروناویروس، مجاهدت می کنند، خداقوت می گوییم و از زحمات، تلاش ها و مجاهدت های آنها سپاسگزاری می کنیم و به مردم اطمینان می دهیم که همه توانایی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برابر تاکید و تدبیر رهبر معظم انقلاب به میدان می آیند.

سردار سلیمانی ادامه داد: در دوران گذشته، بسیج، تجربیات گرانسنگی از همکاری با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون فلج اطفال در دهه ۸۰ را در کارنامه خود دارد که در کمتر از یک ماه، ۲۰ میلیون واکسیناسیون در کشور انجام شد. همچنین مشارکت در بسیج ملی کنترل فشارخون با وزارت بهداشت یکی دیگر از نمونه های همکاری این دو نهاد ارزشمند است.

وی یادآور شد: امیدواریم با آغاز و اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، به زودی از زبان وزیر بهداشت، خبرهای خوشی از کنترل این بیماری در سطح کشور شنیده شود و همه ظرفیت های یهداشتی، درمانی و نیروهای تخصصی خودمان را برای این طرح آماده کرده ایم تا با نظارت دانشگاه های علوم پزشکی در استانها، این جهاد مقدس توسعه پیدا کند و امیدواریم که خواسته و مطالبه اصلی مردم ایران برای شکست کرونا به زودی محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز