خبرگزاری کار ایران

دستورالعمل کشوری مبارزه با کرونا در دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۵۶۸

هوشمند با تاکید بر به‌روزرسانی و توانمندسازی کادرهای بهداشتی، درمانی و آموزشی و اعضای هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی کشور در راه مبارزه با ویروس کرونا گفت: به منظور بالا بردن سطح سواد سلامت عامه مردم تدوین دستورالعمل کشوری مبارزه با اپیدمی کرونا ویروس در دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بهزاد هوشمند دبیر شورای‌آموزش دندانپزشکی و تخصصی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اپیدمی کرونا ویروس در کشور و نقش دانشکده‌های دندانپزشکی به عنوان مراکز بالفعل آموزشی، درمانی و بهداشتی کشور بر آن شدیم که با هماهنگی و همدلی تمامی واحدهای ذیربط در نظام سلامت، انجمن‌های علمی تخصصی و جامعه دندانپزشکی ایران مجموعه ای را براساس استانداردهای جهانی و به منظور استمرار فعالیتها در این بخش تدوین نمائیم.

هوشمند در ادامه از تدوین و ابلاغ دستورالعمل کشوری دانشکده های دندانپزشکی در ارتباط با استمرار فعالیتها در شرایط جدید کشور و تدوین دستورالعمل گزیده نکات بالینی و ارائه خدمات دندانپزشکی در اپیدمی کرونا ویروس خبر داد.

بنا بر اعلام وبدا، وی تدوین پمفلت های آموزشی و فرم های خودغربالگری، فرم تریاژ تشخیصی و غربالگری بیماران جهت بهره برداری توسط مراکز آموزش درمانی و دانشکده های دندانپزشکی سراسر کشور را از جمله مفاد مصوب در این دستورالمعل کشوری نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز