خبرگزاری کار ایران

ضدعفونی روزانه میادین میوه و تره‌بار پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۸۰۸

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از اجرای عملیات ضد عفونی کردن میدان مرکزی میوه و تره بار پایتخت به صورت روزانه خبر داد و گفت: فضاهای جمعی و معابر عمومی این مجموعه بزرگ و پر تردد اقتصادی که ۲۷۰ هکتار وسعت دارد، هر روز به صورت منظم و مستمر ضدعفونی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اعلام اینکه میدان مرکزی میوه و تره بار، مرکز مهم توزیع فرآورده‌های کشاورزی است، تاکید کرد: علاوه بر میوه و تره بار تهران، محصولات کشاورزی مورد نیاز استان‌های همجوار و بسیاری از نقاط کشور نیز از این محل تامین می‌شود.

در این ارتباط، مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار نیز با اشاره به اینکه عملیات ضد عفونی کردن این مجموعه از روز سوم اسفند آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: البته در این عملیات، ورودی‌ها و خروجی‌های میدان مرکزی و باسکول‌ها، داخل سالن‌های فروش بار و فضاهای مشاع و مشترک و ساختمان‌های ستادی و دفاتر اداری آن بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت ضد عفونی می‌شود.

سعید سالاری با بیان اینکه در هر شبانه روز، بالغ بر ۲۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین به میدان مرکزی میوه و تره بار رفت و آمد می‌کنند و ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تردد روزانه نیز در این مرکز انجام می‌شود، تصریح کرد: به همین دلیل، رعایت اصول و ضوابط بهداشتی و حفظ بهداشت محیط در این مجموعه بزرگ و پر رفت و آمد از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

 براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ میدان مرکزی میوه و تره بار به عنوان پایانه مهم تامین و توزیع انواع میوه و سبزیجات و صیفی‌جات جمعیت ۹ میلیون نفری کلان شهر تهران و میلیون‌ها نفر از شهروندان ساکن در سایر شهرها و استان‌های کشور، از وسعتی بالغ بر ۲۷۰ هکتار برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز