خبرگزاری کار ایران

در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس؛

دانشگاه هاروارد سفر دانشجویان به ایران و ایتالیا را محدود کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۷۸۸

دانشگاه "هاروارد" اعلام کرد که در راستای مقابله با شیوع "کرونا ویروس"، سفر افراد مرتبط با این دانشگاه به ایتالیا و ایران را محدود کرده است.

به گزارش ایلنا، مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها در آمریکا به تازگی اعلام کرد که وضعیت بیماری "کووید ۱۹" در ایتالیا و ایران به هشدار سطح ۳ رسیده است و هشدار داد که سفر به این کشورها محدود شود.

پس از اعلام این خبر، سرویس سلامت دانشگاه هاروارد به دانشجویان و افراد مرتبط با این دانشگاه هشدار داد که سفرهای تحصیلی به ایران، ایتالیا، کره جنوبی و چین تا اطلاع ثانوی محدود شده است.

همچنین در متن این پیام که به صورت ایمیل به دانشجویان ارسال شد، آمده که در دوران این محدودیت، دانشگاه بودجه این سفرها را تامین نمی‌کند.

تا غروب دیروز، در ایتالیا هزار و ۱۰۰ مورد ابتلا به "کرونا ویروس" اعلام شد و تعداد فوتی‌ها در این کشور هم به ۳۴ تن رسید.

همچنین دانشگاه هاروارد به دانشجویانی که برای تحصیل در خارج از کشور در تابستان بودجه دریافت کرده بودند، ایمیلی ارسال کرد و در آن مزایای سفر به کشورهای مذکور را محدود  اعلام کرد.

تمامی این تصمیمات در شرایطی اتخاذ می‌شوند که دانشگاه هاروارد تصمیم‌گیری نهایی را به عهده دانشجویان گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز