خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

205 مورد جدید ابتلا به کووید 19

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۷۹۴

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از 205 مورد جدید ابتلا به بیماری کووید 19 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا گفت: با توجه به شایع‌پردازی‌ها و مطالب منتشره نادرست باید بگویم که آمار ما براساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی حاصل شده است. البته ممکن است تفاوتی با یافته‌های بالینی و آزمایشات اولیه داشته باشد.

وی ادامه داد: تعداد موارد مشکوک بسیار بیشتر از نتایج آزمایشگاهی است و 10 تا 15 درصد افراد به عنوان یافته قطعی به بیماری کووید 19 محسوب خواهند شد و افراد دیگر در بسیاری از موارد عفونت‌های حاد تنفسی دارند و حتی ممکن است شرایط بدتری هم داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: براساس آمار رسمی طی 24 ساعت گذشته 205 مورد جدید قطعی به کووید 19 داشتیم که 21 نفر در استان قم، 17 نفر در گیلان، 22 نفر در گلستان، 12 نفر در مازندران، یک مورد خراسان جنوبی و یک نفر در ایلام، استان اصفهان 12 نفر، استان مرکزی 18 نفر، استان اردبیل 3 نفر، استان البرز 8 نفر، استان سمنان 4 نفر، استان قزوین 6 نفر، استان خوزستان 4 نفر، استان سیستان و بلوچستان 1 نفر، یزد 4 نفر، آذربایجان غربی 3 نفر به کرونا ویروس مبتلا شده اند و در مجموع 205 مورد به عنوان موارد مسجل ابتلا به کووید 19 از روز گذشته تاکنون به ثبت رسیده است.

او ادامه داد: از این جمع، 9 نفر فوت شده و کل آمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس 593 نفر خواهد شد. تعداد بهبودیافتگان کرونا ویروس 123 مورد بوده است  و تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به کووید 19 تا ظهر امروز 43 مورد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز