خبرگزاری کار ایران

دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد:

انتقال بیمار بین شهرها فقط با مجوز ستاد هدایت در وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۷۱۴

روابط عمومی اعلام کرد: هرگونه فرآیند انتقال بیمار بین شهرها و دانشگاه‌های مختلف تنها از سوی ستاد مستقر در وزارت‌بهداشت به‌نام ستاد هدایت صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: تاکنون هیچ درخواستی از قم برای انتقال هیچ بیماری به کاشان نبوده و همه امکانات دانشگاه در زمان حاضر برای کمک به مردم شریف منطقه کاشان و آران‌وبیدگل آماده خدمت‌رسانی است.

شیوع ویروس کرونا، اواخر دسامبر گذشته  از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر نیز جان خود را از دست دادند. این بیماری، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

مردم باید از تماس‌های غیرضروری و حضور در میان ازدحام جمعیت پرهیز کنند، فاصله منطقی را با دیگران ( دست‌کم یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌های غیرضروری را کنار بگذارند. همچنین افرادی که علایم بیماری سرماخوردگی دارند، در منزل بمانند و به سرعت مراقبت‌های درمانی را از طریق پزشکان در پیش بگیرند و با سایر افراد تماس نداشته باشند. شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز