خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون وزیر بهداشت بر رعایت نکات بهداشت فردی

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۶۰

معاون بهداشت وزارت بهداشت از مردم درخواست کرد که حتما نکات بهداشت فردی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رئیسی درباره جلسه‌ای که با حضور معاونان ستادی و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: ما استان‌‌های کشور را تقسیم‌بندی کرده‌ایم و هر یک از معاونان مسئول یک بخش است که 4 دانشگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: در این جلسات سوالات فنی دانشگاه پوشش داده می‌شود و مشکلات فنی دانشگاه‌ها نیز اعلام می‌شود و همچنین بحث علمی درباره بیماری در این جلسات صورت می‌گیرد و اینکه باید چه اقداماتی انجام دهیم. همچنین وضعیت ایران و دنیا را رصد می‌کنیم و همفکری می‌گیریم و بسیاری از این دستورالعمل‌ها در خصوص فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها و ... نتیجه همین جلسات است.

او درباره ضرورت استفاده از ماسک و دستکش گفت: ماسک دو نوع کاربرد دارد؛ آنهایی که علائم سرفه و عطسه دارند حتما از ماسک استفاده کنند. همچنین کاربرد دوم برای بیماران مبتلا به کرونا و بستری در بیمارستان و یا بیمارانی است که در منزل تحت مراقبت هستند که حتما باید از ماسک استفاده کنند و در سایر موارد نیازی به استفاده از ماسک نیست. اما مردم حتما باید نکات بهداشت فردی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز