خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام شد؛

نامه شهرداری تهران به وزارت بهداشت درباره کنترل رفت‌وآمد در پایتخت/ هنوز جوابی دریافت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۰۷۱

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به ارسال نامه‌ای از سوی شهرداری تهران به وزارت بهداشت گفت: در این نامه درخصوص کنترل تردد و رفت‌‌وآمد و استفاده از حمل و نقل عمومی مواردی مطرح شده است، اما هنوز جوابی از وزارت بهداشت دریافت نکردیم.

«غلامحسین محمدی» رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره تذکر رئیس کمیته سلامت به شهردار تهران مبنی بر کنترل ورودی‌های شهر تهران به دلیل شیوع کرونا اظهار داشت: تصمیم‌گیری درباره منع رفت‌وآمد و یا هرگونه محدودیت در محدوده اختیارات شهرداری تهران نیست. تصمیم‌گیری در این زمینه با نظر وزارت بهداشت انجام می‌شود، چرا که ما در این زمینه تخصص نداریم و به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان فعالیت می‌کنیم.

او با اشاره به نامه‌ای که شهردار تهران برای وزیر بهداشت نوشت، تصریح کرد: در این نامه به این نکته نیز اشاره شد و شهردار تمامی نکاتی را که به مصلحت شهر می‌دانستند استعلام کردند و از سوی وزارت بهداشت درخواست رفع ابهام داشتند.

محمدی ادامه داد: وزارت بهداشت اگر برای هر کدام از بندهای این نامه پاسخ دهند، ‌شهردای تهران آن را اجرا می‌کند، اما وزارت بهداشت درباره آن نامه به طور کلی پاسخ مبسوطی نداده است‌، اما به صورت جزئی در برخی از موارد تعیین تکلیف شده است.

مشاور شهردار تهران گفت: دراین نامه به مساله رفت‌وآمد و حمل‌و‌نقل عمومی با توجه به تاکید رئیس جمهور مبنی بر همکاری وزارت راه و شهرسازی با شهرداری تهران نیز اشاره شده است، اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز