خبرگزاری کار ایران

کولیوند خبر داد:

استقرار ۵۰ آمبولانس ویژه در پایتخت/درصورت مشاهده چه علائمی با اورژانس تماس بگیریم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۹۰

رییس اورژانس کشور از استقرار ۵۰ آمبولانس ویژه در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور درباره آمبولانس‌های ویژه در تهران گفت: در شهر تهران ۵۰ دستگاه ویژه آمبولانس مستقر شده‌اند. همچنین تیم‌های عملیات ویژه و بیمارستان‌های مرجع انتخاب شده‌اند.

وی درباره مراجعه مردم به مراکز درمانی مشخص شده برای ویروس کرونا ادامه داد: اگر فردی دارای علامت حاد تنفسی، تنگی نفس شدید، تب و سرفه با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرد اما اگر احساس سرماخوردگی یا علائم آنفولانزا دارند یا به مراکز جامع سلامت،‌ یا درمانگاه‌‌ها یا به مطب‌های پزشکی مراجعه کنند و چنانچه آنجا مشکوک به کرونا بودند به‌وسیله آمبولانس‌های ویژه به بیمارستان‌های مرجع منتقل می‌شوند.

رییس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعدادی از هموطنان که مشکوک به کرونا بودند، درمان شدند. یکی یا دو نفر از این افراد از بخش ویژه به بخش عادی منتقل شدند و دوران قرنطینه را سپری می‌کنند. کمیته درمان امکانات خوبی را فراهم کرده و همکاران من به‌صورت شبانه‌روزی در این کمیته حضور دارند و تیم‌های عملیاتی به‌صورت جد برای پیشگیری درمان و ریکاوری اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز