خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

برج میلاد و اغذیه‌فروشی‌های خیابان سی تیر به احتمال زیاد تعطیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۳۳

رئیس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران توضیحاتی درباره شیوه نظافت شهر تهران و ضدعفونی مترو و اتوبوسرانی ارائه داد.

«غلامحسین محمدی» رئیس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره تعطیلی برج میلاد و اغذیه‌فروشی‌های خیابان سی تیر گفت: این مساله در دست بررسی است و امروز درباره آن اطلاع رسانی می‌شود، اما یکی دو مجوز آن مانده است.در مجموع کارهای تعطیلی این اماکن انجام شده است و به احتمال زیاد این اماکن تعطیل می‌شوند، چرا که قرار بود مراکزی که رفت‌و‌آمد عمومی در آن انجام می‌شود به طور ویژه مدیریت شوند و نظر شهرداری بر بستن این اماکن است.

او درباره ضدعفونی مترو و اتوبوس‌‌ها و تامین اقلام ضدعفونی گفت: تا زمانی که شرایط تغییری نکند، ضدعفونی مترو و اتوبوس‌ها هر شب ادامه دارد و مشکلی در زمینه تامین مواد ضدعفونی کننده وجود ندارد.

مشاور شهردار تهران درباره نیروهایی که در بهشت زهرا کار دفن فوتی‌های مبتلا به کرونا را انجام می‌دهند، اظهار داشت: افراد خاصی درنظر گرفته شده است و عملیات دفن را براساس پروتکل‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی انجام می‌شود.

او ادامه داد: محل تدفین و محل شست‌وشوی این افراد مجزا است و در بهشت زهرا نیز این اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

محمدی همچنین درباره نظافت و رفت‌ و روب شهر تهران گفت: نیازمند همکاری مردم هستیم و باید خود مردم نیز بهداشت محیط را رعایت کنند. فردا جلسه فوق‌العاده‌ای در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران برگزار می‌شود و درباره این مسائل تبادل نظر و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی گفت: سرعت حمل زباله و حجم ماشین‌های حمل زباله افزایش یافته است، اما درباره تغییر تعداد دفعات نظافت و ترتیب اجرای آن فردا صحبت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز