خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

هیچ موردی از آزمایشات افراد مشکوک به کرونا در اصفهان مثبت نیست

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۰۲۶

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: آزمایش برای افراد متعددی انجام شده است و تا الان هیچ موردی از آزمایشات مثبت نبوده است.

«آرش نجیمی» مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با موارد مشکوک به کرونا در این استان، گفت: موارد مشکوک در اصفهان شامل تمام افرادی می‌شود که علائم سرماخوردگی و آنفولانزا دارند.

نجیمی در پاسخ به این پرسش که چند نمونه برای آزمایشگاه فرستاده شده است؟ گفت: آزمایش برای افراد متعددی تشخیص داده است، البته تا الان هیچ موردی از آزمایشات مثبت نبوده است. باز هم منتظر هستیم، باقی نمونه‌ها آزمایش شوند.در رابطه با آمار دقیق موارد، حساسیت خاصی وجود ندارد، اما اکنون اطلاع ندارم.  

نجیمی گفت: تلاش داریم در معاینات اولیه مواردی که تب یا عفونت دارند را وارد بخش نکنیم. کادر درمانی ما نسبت به این موضوع آموزش دیده‌اند. 

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: کادر درمانی ما ابلاغیه وزارت بهداشت را به طور کامل رعایت می‌کند. معاینات ساده، نیازی به لباس مخصوص ندارد. کادر درمانی لازم است که از ماسک و عینک استفاده کنند، اما برای بخش ایزوله تمام پوشش ایمنی بالا فراهم است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز