خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد ؛

راه اندازی سامانه جامع خیرین مدرسه‌ساز

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۸۶

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از راه اندازی سامانه جامع خیرین مدرسه‌ساز و بارگذاری آن از امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهراله رخشانی‌مهر در نشست هم اندیشی وزیرآموزش و پرورش با شورای بانوان خیرین مدرسه‌ساز سراسر کشور که در ساختمان شهید رجائی برگزار شد، با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: هیچ فعالیت اجتماعی مهم‌تر از مدرسه‌سازی نیست و مبادرت بانوان به امر مدرسه‌سازی را نشانه درک بالای آنها از فعالیت‌های اجتماعی می‌دانیم.

وی افزود: اغلب طرح‌های خیرسازی که توسط آقایان انجام می‌شود  به تشویق و ترغیب بانوان صورت می‌گیرد لذا نقش بانوان در این امر خداپسندانه، بسیار پر رنگ است.

رخشانی‌ مهر تصریح کرد: انتطار می‌رود فرزندان و بازماندگان خیرین کار ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز سفر کرده را ادامه دهند.

وی گفت؛ سامانه جامع خیرین مدرسه‌ساز آماده شده و از امروز مطالب جدید به آن اضافه می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از رشد ۱۲درصدی مدرسه‌سازی در جامعه خیرین خبر داد و افزود: جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز که از سال ۹۷آغاز شده است در سال آینده از مهرماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: سردیس مرحوم حافظی،رئیس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز و همچنین مرحوم حسین علیمرادی، خیر استان محروم سیستان و بلوچستان در حال ساخت است که در سال جدید از آن رو نمایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز