خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

گزارشِ ۲ مسئله امنیتی در خصوص انتخابات و دستگیری ۳ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۹۷۰

رییس پلیس تهران بزرگ از دو الی سه مورد مسئله امنیتی در خصوص انتخابات خبر داد و گفت: سه نفر در این رابطه دستگیر شدند که دو نفر از این افراد باسابقه بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان امنیت انتخابات، گفت: در حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات و شهرری ۴ هزار و ۵۵۲ شعبه اخذ رای با ۱۴ هزار نیرو پیش بینی شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در تهران بزرگ تامین امنیت صندوق‌های انتخابات و ترافیک و نظم و امنیت را برعهده دارد و امیدواریم بتوانیم با تمهیدات سنگین و ویژه ای که در نظر گرفته شده، وضعیت خوب امنیتی را در سطح شهر تهران داشته باشیم.

او با بیان اینکه به طور کامل نیرو پیش بینی شده تا انتخابات خوبی را داشته باشیم، تصریح کرد: در این مدت دو الی سه مورد مسئله امنیتی داشتیم این اقدامات در برخی موارد ناکام و در برخی موفق موارد بوده‌اند، البته همه عوامل مرتبط با آن دستگیر شدند. در این رابطه پلیس سه نفر را دستگیر کرده است که دو نفر از این افراد باسابقه بوده‌اند.

وی درباره تخلفات انتخاباتی نیز خاطرنشان کرد: تخلفات در دو بخش فضای حقیقی و مجازی  داشتیم، البته این تخلفات نکته قابل ذکری نداشته است. و جز چند مورد پاره کردن بنر موضوع خاصی در این زمینه نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز