خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:

هیچیک از دانشجویان ایرانی مشکلی نداشته‌اند/ ۹ مورد مشکوک به ویروس کرونا بررسی شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۴۰۳

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه دانشجویان ایرانی مقیم چین که به ایران وارد شده‌اند هیچ مشکلی نداشته‌اند، گفت: تاکنون ۹ مورد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در کشور مشاهده شده است که هیچ‌کدام مبتلا به این بیماری نبوده‌اند.

محمدمهدی گویا (رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت دانشجویان ایرانی مقیم ووهانِ چین پس از ورود به کشور گفت: یک مکان اقامتی برای این افراد پیش‌بینی شده بود که این افراد به مدت ۱۴ روز در این مکان اقامتی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: من صبح امروز این افراد را ملاقات کردم، همه آن‌ها حالشان خوب بود و هیچ مشکلی نداشتند.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درباره شایعه‌ی بستری شدن دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران گفت: تاکنون هیچ فردی در کشور به ویروس کرونا مبتلا نشده است. مورد مشکوک با فردی که مبتلا شده، متفاوت است. ممکن است پزشک درباره یک بیمار به بسیاری از بیماری‌ها شک داشته باشد.

گویا خاطرنشان کرد: افرادی که سابقه مسافرت به چین داشته‌اند اگر در تماس با افراد بیماری باشند که از چین آمده‌ باشند، مشکوک به این بیماری هستند البته باید بیماری توسط آزمایش‌ها تایید شده باشد. اما همانطور که گفتم تاکنون هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در کشور نداشته‌ایم.

به گفته وی، تاکنون ۹ مورد بیمار مشکوک گزارش شده است که پس از انجام آزمایش‌های لازم مشخص شده‌ این افراد به ویروس کرونا مبتلا نبوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز