خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

۲ نفر در ارتفاعات سرشیو همچنان مفقود هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۷۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با بیان اینکه تعداد دقیق افراد مفقوده شده در ارتفاعات سرشیو ۱۶ نفر بوده است، گفت: در حال حاضر ۱۴ نفر از این افراد به پایین کوه مراجعت کرده‌اند و ۲ نفر همچنان مفقود هستند.

«محمدباقر محمدی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت مفقود‌شدگان در ارتفاعات سرشیو در سقز از توابع استان کردستان گفت: در ساعت ۱۳:۴۵ طی تماسی با هلال احمر از اهالی این منطقه اعلام شد که ۲۳ نفر در ارتفاعات صعب‌العبور سرشیو مفقود شده‌اند.

وی ادامه داد: بلافاصله هماهنگی با بالگرد برای امدادرسانی هوایی انجام شد و ۴ تیم امداد و نجات کوهستان اعزام شدند.

مدیرکل هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: بعد از گذشت ۲ الی ۳ ساعت خبر دیگری به ما رسید و اعلام کردند تعداد افراد مفقوده شده ۱۶ نفر است که خوشبختانه ۱۴ نفر از آنها توانسته‌اند، خودشان را به پایین کوه برسانند و در حال حاضر نیز مشکلی ندارند.

محمدی تصریح کرد: طی اطلاعاتی که از این ۱۴ نفر دریافت شده‌است ۲ نفر همراه این ۱۶ نفر بوده‌اند که در حال حاضر مفقود هستند. به گفته این افراد این دو نفر به انتخاب خودشان راه‌شان را از دیگر اعضا جدا کرده‌اند، در حال حاضر مشخص نیست که این افراد به سمت عراق، مریوان یا سقز در حال حرکت هستند.

وی ادامه داد: ما براساس شماره تلفن همراه این دو فرد در حال نقطه‌زنی هستیم تا مکان دقیق این افراد را مشخص کنیم. با توجه به غروب آفتاب و گستردگی منطقه نمی‌توانیم نیروها را برای امدادرسانی اعزام کنیم. البته ما آمادگی کامل داریم و به محض اینکه اطلاعات دقیق‌تری به دست آوریم حتما اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز