خبرگزاری کار ایران

یک کشته و ۱۸ مصدوم در آزاد راه "تبریز- زنجان"

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۹۷۶

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از وقوع ۲ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در آزاد راه "تبریز-زنجان" خبر داد و گفت: در اثر این حوادث متاسفانه یک نفر کشته و ۱۸نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در حادثه اول که در آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، کیلومتر ۱۱۰ مسیر تبریز به زنجان رخ داد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری از پشت با یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا برخورد کرد که متأسفانه در اثر این حادثه ۱۴ نفر از سرنشینان اتوبوس دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند و علت وقوع حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس عنوان شده است.

وی در خصوص حادثه دوم افزود: در حادثه دیگری باز هم در آزاد راه پیامبر اعظم (ص)، ۱۸۰ کیلومتر مانده به تبریز رخ داد، که طی آن یک دستگاه پژو ۲۰۶ با ۶ سرنشین واژگون شد که متأسفانه در اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خصوص علت وقوع حادثه دوم نیز گفت: بنابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام شده است.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ "فارسی" در پایان از رانندگان وسائط نقلیه درخواست کرد: هنگام رانندگی ضمن توجه به جلو، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز