خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد؛

اولین سمپوزیوم ساخت افزایشی با رویکرد نوآوری و فناوری

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۲۸۰

سمپوزیوم ساخت افزایشی با رویکرد نوآوری و فناوری با حضور سخنران داخلی و خارجی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حمید امیدوار دبیر این سمپوزیوم، عضو هیات علمی و رییس مرکز نوآوری دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص این سمپوزیوم گفت: این نشست با رویکرد محورهای نوآورانه و فناورانه در حوزه ساخت افزایشی برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این سمپوزیوم علاوه بر سخنرانی، سه کارگاه آموزشی و یک مسابقه دانشجویی برگزار شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: مسابقه دانشجویی در دو بخش فلزی و پلیمری برگزار شد. در بخش فلزی که برای اولین بار در کشور برگزار شده بود قطعاتی طراحی و  ساخته شد که در نهایت سه تیم در حوزه فلزی و 2 تیم در حوزه پلیمر برگزیده شدند.

 امیداور اظهار داشت: در این مسابقه طراحی قطعه برعهده دانشجویان بود و ساخت را شرکت مپنا انجام داد.

وی گفت: در این سمپوزیوم سخنرانی ها در دو بخش مهندسی و پزشکی صورت گرفت.

در حوزه مهندسی ساخت افزایشی دو سخنران از کشور مالزی و دو سخنران از ایران حضور داشتند. سخنران کلیدی این بخش را دکتر عباس علی آبادی، مدیر عامل مپنا به عهده داشت.

این استاد دانشگاه ادامه داد: همچنین در حوزه ساخت افزایشی در زمینه پزشکی نیز 2 سخنران از کشور مالزی و 3 سخنران از کشورمان حضور داشتند.

وی در پایان  از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، اداره کل انجمنهای علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر  و شرکت مپنا در برگزاری این مراسم تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز