خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان زندان‌ها:

مبارزه با مفاسد برای رسیدن به اقتصاد سالم و پویا ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۲۷۳

رییس سازمان زندان ها در ادامه سفر به ابرکوه با حضور در دادگستری این شهرستان ضمن نشستی با مجموعه قضایی به بررسی وضعیت قضایی و مشکلات این حوزه پرداخت.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان‌ها در این نشست گفت: یکی از دغدغه های ریاست قوه قضائیه تاکید بر کاربردی بودن این سفرها و انجام اقداماتی است که در نهایت منجر به رضایت مردم از عملکرد قوه قضائیه شود.

وی گفت: کشور ما از زمان طاغوت دچار معضل توسعه نامتوازن شده و هر چند بعد از انقلاب تلاش های بسیاری صورت گرفته اما هنوز به آن نتایج مطلوب که جز اهداف انقلاب بوده است نرسیده ایم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه افزود: یکی از کارهای بزرگی که کمک به توسعه متوازن می نماید بحث مبارزه با مصادیق فساد در جامعه است.

وی تصریح کرد: مفاسد موجب مشکلات اقتصادی می شود و در نهایت اقتصاد جامعه را به بیماری می کشاند و اقتصاد بیمار اجازه نمی دهد زیرساخت های لازم برای رشد و شکوفایی در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: آن اقتصادی که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است یک اقتصاد توانمند و متکی به داخل است و عملکرد مجموعه قضایی کشور در مقابله با فساد زمینه ساز تحقق اقتصاد شکوفا و توسعه متوازن در کشور خواهد بود.

دکتر جهانگیر در پایان و با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه؛ تعامل و هم افزایی نهادهای مختلف قضایی و اجرایی را عامل رفع مشکلات و رشد و شکوفایی دانست.

در ابتدای این جلسه رئیس دادگستری، دادستان و رئیس شورای حل اختلاف ابرکوه و همچنین نماینده کارکنان قضایی شهرستان گزارشی از وضعیت قضایی و مشکلات حوزه فعالیت خود را به نماینده رئیس قوه قضائیه ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز