خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

اصلاح ساختار شهرداری در دست بررسی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۶۲

رییس شورای شهر تهران درباره سرانجام اصلاح ساختار شهرداری گفت: لایحه در کمیسیون ها در حال بررسی است و امسال در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و نود و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره اختصاص بودجه ۸ میلیاردی به جشنواره فیلم فجر با توجه به کمبود بودجه شهرداری گفت: مساله جشنواره فیلم فجر یک موضوع کشوری است و اهمیت ویژه ای هم برای انقلاب اسلامی دارد و در دهه فجر به آن پرداخته می شود.‌همه ما نسبت به جشنواره مسئولیم و شهرداری ها در بسیاری از جاها اسپانسر فعالیت های فرهنگی می شوند.

وی ادامه داد: در تهران سالانه بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای مسائل فرهنگی شهرداری هزینه می کنیم و این مبلغ ۸ میلیارد تومان در برابر آن ناچیز است.

هاشمی گفت: به هیچ وجه این تخریب ها صحیح نیست و اتفاقا به نظرم می آید که این اقدامات برای رشد فرهنگی شهر لازم است، تازه اگر این کار را نمی کردیم مطمئنم همه می گفتند انقلابی نیستند.

هاشمی درباره تصویب برابری سهم شهرداری و دولت از مالیات بر ارزش افزوده گفت: این اتفاق نتیجه تلاش های آقای الویری بود و از ایشان تشکر می کنم و با این مصوبه درآمد شهرداری ها بیش از ۲۰هزار میلیارد تومان افزایش می یابد که ۲ هزار میلیارد تومان مربوط به شهرداری تهران است.‌

رییس شورای شهر تهران گفت: آنچه اهمیت دارد این است که سهم دولت و شهرداری ها پنجاه پنجاه بشود چراکه اگر فردا عدد مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد بیشتر شود عواید بیشتری نصیب شهرداری ها می شود.

وی همچنین درباره سرانجام اصلاح ساختار شهرداری گفت: لایحه در کمیسیون ها در حال بررسی است و امسال در دستور کار قرار می گیرد.

او درباره منبع بوی نامطبوع که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کردند مازوت نیروگاه ها است گفت: بارها تذکر دادیم و به رییس سازمان مدیریت بحران اعتراض کردم دستگاه های لازم را تهیه کنند چراکه الان به نقطه ای رسیدیم که بو زیاد تر منتشر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز