خبرگزاری کار ایران

انتخاب ۲۵ پایان‌نامه دانشگاه الزهرا در جشنواره آثار برتر دانشجویی در حوزه فقر

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۲۹۳

در اولین جشنواره آثار برتر دانشجویی در حوزه فقر، ۶۵ پایان‌نامه انتخاب شد که از این تعداد، ۲۵ پایان‌نامه متعلق به دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) بوده است.

به گزارش ایلنا، اولین جشنواره آثار برتر دانشجویی در حوزه فقر با عنوان فقرپژوهی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

در این همایش از میان ۳۰۰ پایان‌نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای حوزه فقر در سه زمینه اقتصاد، حقوق و جامعه شناسی، ۶۵ پایان‌نامه انتخاب شد که از این تعداد، ۲۵ پایان‌نامه متعلق به دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) بوده است. همچنین در مرحله نهایی ۲۳ عنوان پایان‌نامه موفق به کسب حدنصاب‌های پایان نامه‌ها برتر شدند که از میان آن‌ها نیز ۱۲ پایان‌نامه متعلق به دانش آموختگان دانشگاه الزهرا (س) است.

در مرحله نهایی نفرات اول و دوم این جشنواره خانم ها میترا باباپور و فاطمه یوسفوند هر دو از دانشگاه الزهرا و نفر سوم از دانشگاه صنعتی شریف انتخاب شدند.

در پایان نیز از نفرات برتر تقدیر شد و پذیرش در بنیاد نخبگان کشور و اعطای بورس تحصیلی از جمله پاداش‌های اعطا شده به نفرات برتر این همایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز