خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰:

هدف ما ضربه زدن به بنیادهای اقتصادی قاچاقچیان است

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۳۰۹

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ گفت: هدف ما در زمینه مبارزه با موادمخدر ضربه زدن به بنیادهای اقتصادی قاچاقچیان است، اما این مهم به زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرانگیز، معاون دادستان تهران در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ گفت: حاج قاسم سلیمانی در یک مقطعی مسئول مبارزه با موادمخدر بودند.سردار یزدی می‌گوید که در یک عملیات که قرار بود یکی از بزرگترین قاچاقچیان را دستگیر کنیم حاج قاسم حواسش به دختران کوچک آن قاچاقچی بود، یعنی می‌خواهم از اخلاص و ایمان این شهید بزرگوار در کنار جدیتش در کار بگویم.

 معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ گفت: هدف ما در زمینه مبارزه با موادمخدر این ضربه زدن به بنیادهای اقتصادی قاچاقچیان است اما این مهم به زمان نیاز دارد.

مهرانگیز تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ماموریت‌های انجام شده در منطقه شوش و مولوی و هرندی رضایت داشتند و اعلام کردند که فعالیت در این محل‌ها خوب بوده است.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده دادستان به پلیس گفته‌ام که ما نه فقط اسم دادسرای انقلاب را یدک نمی‌کشیم بلکه اگر شهردار و یا هرکس دیگری در وظایف خود کوتاهی می‌کنند به ما اعلام کنند تا ما با فورا با آنها برخورد کنیم، زمانی که هرکسی هرکاری دلش می‌خواست می‌کرد دیگر گذشته است.

 معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ گفت: برای مبارزه با موادمخدر ۲۴ ساعته در دسترس هستم و هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نمی شود.

وی ادامه داد: ما از ظرفیت ۱۴و ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر در ضبط اموال استفاده می کنیم البته مکانها  باید در حد تولید و توزیع و انبار کردن باشد و صرف اینکه مقدار جزیی مواد کشف شود نمی توانیمان منزل را مصادره کنیم اما مطمئن باشید با شدت و حدت کافی در این زمینه اقدام می کنیم.

مهرانگیز درباره پاکسازی دره فرحزاد گفت: دره فرحزاد معضلی برای تهران شده بود خرید و فروش مشروبات و قتل اتفاق افتاده بود و مسئله اهمیت پیدا کرده بود از نیروی انتظامی خواهش می‌کنم این طرح را با شدت ادامه دهند هر جایی که لازم است ما ورود خواهیم کرد.

وی ادامه داد:  ما در دادگاه انقلاب بحث اجرای احکام است در خیلی موارد حکم صادر شده اما اجرا نشده است اگر اجرای احکام انجام شود ۲۰ تا ۳۰ درصد پرونده های ما کم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز