خبرگزاری کار ایران

تشریح اقدامات صورت گرفته برای کاهش خسارات ناشی از سیل‌

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۲۰۴

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان، اقدامات و برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای کاهش مشکلات و خسارات ناشی از بارش‌های سیل‌آسای اخیر در جنوب استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا رخشانی با اشاره به بارندگی چند روز اخیر در استان پهناور سیستان و بلوچستان، اظهارکرد: آموزش‌وپرورش استان از همان ابتدا و براساس اخطاریه سازمان هواشناسی، مبادرت به تشکیل کمیته اضطراری بررسی سوانح و حوادث احتمالی در سطح استان کرد.

وی افزود: از همه مدیران و روسای ادارات آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق خواسته شد تا با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و ستاد مدیریت بحران، باتدبیر لازم و اتخاذ تصمیمات به‌موقع در راستای صیانت از سلامت و بهداشت همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز، از بروز هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود که به فراخور شرایط، باهدف یادشده موضوع تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان تدبیر شده است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان  سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تلاش شده است تا  با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از پتانسیل موجود در دیگر دستگاه‌ها درصدد کاهش مشکلات و دشواری‌های همکاران و دانش آموزان باشیم.

رخشانی در ادامه اضافه کرد: شرایط حال حاضر فضاهای آموزشی به شرایط عادی روزهای گذشته برگشته و تأکید شده است تا هر چه سریع‌تر فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در برخی مناطق از سر گرفته شود.

وی تأکید کرد: موضوع اولویت‌بندی و تأمین نیازهای مهم و اولیه خسارت دیدگان به‌ویژه همکاران فرهنگی، دانش آموزان عزیز و ارسال مایحتاج  موردنیاز و کمک‌های مردمی به این مناطق در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان  سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات دیگر، اظهار کرد: با اعزام گروه کارشناسی به مناطق و شهرستان‌ها درحال برآورد شرایط و به‌ویژه موضوع مهم استحکام و ضریب ایمنی ساختمان‌ها و فضاهای آموزشی هستیم.

وی در پایان گفت:امید آن داریم تا با عزمی راسخ و تلاشی جهاد گونه بتوانیم تا حدودی از مشکلات و آلام هم‌وطنان، به‌ویژه همکاران فهیم فرهنگی و دانش آموزان عزیزمان بکاهیم و شرایط مناطق یادشده به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز