خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

وزارتخانه‌ها قادر به برآورده کردن انتظارات نمایندگان مجلس نیستند/ منابع محدود است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۰۵۶

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس و مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش پرورش اظهار کرد: سطح توقعات و انتظارات نمایندگان مجلس بالا است در صورتی که منابع محدود است.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با قدردانی از زحمات و تلاش علی عسکری و با بیان اینکه معاونت حقوقی و امور مجلس یکی از سخت‌ترین معاونت‌ها در وزارت خانه‌ها است، گفت: مهم است که حق را چگونه به مخاطب برسانیم و جامعه امروز به این نیاز دارد.

پزشکیان با اشاره به گفتن حق به زبان خوش، اذعان کرد: نوع گفتار و رفتار ما باعث می‌شود که سرمایه اجتماعی شکل بگیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم حاضرند که سختی‌ها را تحمل کنند اما صداقت و درستی را می‌خواهند.

پزشکیان فعالیت در حوزه مجلس را از کارهای سخت دانست و گفت: سطح توقعات و انتظارات نمایندگان مجلس بالا است در صورتی که منابع محدود است و دولت یا وزارت‌خانه‌ها قادر به برآورده کردن انتظارات نمایندگان مجلس نیستند و این موضوع کار در معاونت حقوقی و امور مجلس را سخت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز