خبرگزاری کار ایران

بررسی سند جامع و مشارکت سرمایه‌گذاری شهر تهران در شورا

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۲۰

اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی سند جامع و مشارکت سرمایه‌گذاری شهر تهران در خصوص تایید دستورالعمل‌های اجرایی این سند توسط کمیسیون برنامه و بودجه به بحث و بررسی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان یکصد و هشتاد و نهمین شورای شهر تهران سند جامع و مشارکت سرمایه‌گذاری شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

در جریان بررسی این سند حجت نظری به بخشی از آن مبنی بر اینکه دستورالعمل‌های اجرایی باید مورد تایید کمیسیون برنامه و بودجه قرار بگیرد انتقاد کرد و گفت: در این سند، کمیسیون برنامه و بودجه باید حذف و کلمه شورا جایگزین آن گردد در غیر این صورت این اقدام بدان معنی است که بقیه اعضای شورا زینت‌المجالس هستند و اینگونه نمود دارد که کمیسیون برنامه و بودجه خودش را از سایر کمیسیون‌ها متمایز کرده است.

این اظهارات نظری با واکنش حسن رسولی مواجه شد و گفت: به ما توهین می‌شود.

نظری در واکنش به این صحبت گفت: وقتی درباره دستورالعمل‌های اجرایی تنها یک کمیسیون تصمیم‌گیری کند سایر کمیسیون‌ها احساس می‌کنند که زینت‌المجالس هستند، اگر منظورتان از توهین این است، حضور ما در اینجا الکی است چراکه اگر در این حد نتوانیم حرف بزنیم نباید پشت این تریبون بنشینیم و بهتر است بیرون برویم.

الویری به عنوان مخالف اظهار داشت: در آن پیش‌نویس، نه کمیسیون برنامه و بودجه و نه شورای شهر ذکر شد بلکه پیش‌بینی شد هیات امنا کار را انجام دهد. این دستورالعمل است و ایجاب می‌کند که هرچه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز