خبرگزاری کار ایران

اضافه شدن ۳۸ پد بالگرد به پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۲۳۹

شهردار تهران گفت: امروز در قالب توافق با سازمان اورژانس، ٣٨ پد بالگرد در سطح شهر افتتاح شد تا در شرایط بحرانی به شهروندان خدمات رسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح مشارکت شهرداری تهران و سازمان اورژانس کل کشور در ساماندهی خدمات فوریت‌های پزشکی در شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز در قالب توافق با سازمان اورژانس، ٣٨ پد بالگرد در سطح شهر افتتاح شد تا در شرایط بحرانی به شهروندان خدمات رسانی شود که معمولا برای بیماران قلبی یا جابه‌جایی اعضای پیوندی، این وسیله بهترین گزینه حمل‌ونقل ممکن است.

او ادامه داد: هلیکوپترهای اورژانس تا پیش از این هم در حومه شهر حضور داشتند اما حضور آنها در سطح شهر کمتر بود و با این همکاری امکان حضور بیشتر آن‌ها در شهر فراهم شد.

حناچی افزود: با این اقدام امکان استقرار آمبولانس‌های اورژانس در کنار ایستگاه‌های آتش نشانی نیز فراهم شد و همچنین تعداد زیادی از سوله‌های بحران هم برای این شرایط بحرانی آمادگی پیدا کرده‌اند.

شهردار تهران ادامه داد: کار بزرگی انجام شد که بدون همکاری دو دستگاه میسر نمی‌شد. خوشبختانه ریاست محترم سازمان اورژانس هم همکاری لازم را داشتند تا بتوانیم آن را به انجام برسانیم.

حناچی در پایان با بیان اینکه قرار گرفتن دو دستگاه در کنار یکدیگر منشأ خدمات و خیرات بسیاری است افزود: اورژانس کار خود را انجام می‌دهد اما این امکان فراهم شد وقتی همکاران ما از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اعزام می‌شوند با اورژانس همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز