خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

انتقاد از بلاتکلیفی مدیریتی در جمعیت هلال‌احمر

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۴۹

عضو شورای عالی هلال احمر در بیانیه‌ای اعلام کرد با صدور حکم و انتخاب یکی از دو فرد معرفی شده به بلاتکلیفی مدیریتی خاتمه دهید.

به گزارش ایلنا، فریدون نوری عضو شورای عالی هلال احمر در بیانیه‌ای درباره عدم انتخاب رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: پس ازاعلام استعفای رئیس جمعیت، شورایعالی بنابه دعوتنامه رسمى مسئولین جمعیت دردونوبت، هجدهم وبیست و سوم آذرماه تشکیل جلسه داد.

مطابق دستور جلسه اى که در دعوتنامه ها قید شده بود تعیین ومعرفی دونفربه ریاست محترم جمهور براى انتخاب و صدور حکم رییس جدید در دستورکارجلسه قرار داشت.

شورایعالى مطابق قانون و رویه تمام ادوار گذشته فرآیند کار را تعریف و در نهایت نفرات برگزیده را تعیین و نسبت به معرفی انان اقدام نمود.

این پروسه بامعرفی افراد منتخب به ریاست جمهورى نهایى وبسته شد، بنابراین طرح موضوعاتی مانند گماردن سرپرست و تجدید انتخابات مطابق اساسنامه نمی‌باشد.

تصمیمات متخذه و مصوبات جلسات شورایعالی بعنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در جمعیت از پشتوانه قانونی برخوردار و لازم الاجرا است.

شورایعالى وظیفه خود را در وقت مقرر انجام داده است و انتظار مى‌رود جهت حفظ منافع و مصالح هلال‌احمر، هرچه سریعتر با انتخاب یکى از دو فرد معرفى شده و صدور حکم به بلاتکلیفی مدیریتی موجود خاتمه داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز