خبرگزاری کار ایران

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم:

کل جامعه و نه فقط دانشجویان باید از خدمات دانشگاه‌ها منتفع شوند

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۹۰۸

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه اردکان و بازدید از طرح‌های عمرانی، چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی این دانشگاه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی نظر پور از ساختمان تازه تأسیس دانشکده پیرادامپزشکی و پروژه خیرساز ساختمان دانشکده فنی مهندسی حاج جلال تقوی زاده بازدید کرد. این پروژه در زیربنای ۳۷۵۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۴۵% در دست احداث می‌باشد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه در جلسه شورای دانشگاه اردکان شرکت کرد و در‌خصوص نقش و رسالت دانشگاه‌های نسل جدید به بیان مطالبی پرداخت.

وی در این جلسه با تشکراز گام‌های ارزنده دانشگاه اردکان در جهت سیاست‌های وزارت علوم اظهار داشت: خدمات دانشگاه باید به گونه‌ای ارائه گردد که علاوه بر دانشجویان کل جامعه از آن منتفع گردند.

نظرپور همچنین با اشاره به توان بالای صنعتی اردکان و استان، اظهار داشت: دانشگاه اردکان می‌تواند در جهت ارتباط مؤثر با صنعت به نمونه‌ای موفق تبدیل شود.

وی همچنین در‌خصوص تکمیل طرح‌های عمرانی دانشگاه اردکان و مرتفع نمودن برخی از نیازهای آن و تسهیل در استفاده از امکانات واحدهای آموزش عالی همجوار قول پیگری داد.

رئیس دانشگاه اردکان نیز در این نشست با ارائه گزارشی گفت: دانشگاه اردکان یک دانشگاه جامع، مسأله‌محور، مهارت‌افزا و کارآفرین است و با تلاش همه دانشگاهیان به دنبال تحقق چشم‌انداز ترسیم شده برای دانشگاه هستیم.

فاطمه بهجتی اردکانی همچنین به طرح‌های عمرانی دانشگاه اردکان اشاره کرد و افزود: به غیر از ساختمان دانشکده فنی مهندسی، مجموعه کارگاه‌های خیری دکتر نصیری طوسی نیز با پیشرفت ۲۵% در دست احداث می‌باشد و در بیرون از دانشگاه نیز جهت احداث ساختمان مرکز مشاوره زمین از طرف خیر اردکانی سید محمد فاطمی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در مرکز شهر اختصاص داده شده است که اخیراً عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

وی، احداث سردر دانشگاه و محوطه‌سازی را از دیگر طرح‌های عمرانی این دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد: مجموعه وزارت علوم در تأمین اعتبارات و تسریع در اجرای این طرح‌ها دانشگاه را یاری رسانند.

گفتنی است در این نشست سایر اعضای شورای دانشگاه اردکان نیز به بیان دیدگاه‌های خود درخصوص مسائل حوزه آموزشی، عمرانی و فرهنگی دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز