خبرگزاری کار ایران

قدردانی اعضای شورا از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۵۳۷

اعضای شورای شهر تهران از حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی قدرانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران، برخی از اعضا نطق خود را به تقدیر و تشکر از برگزاری مراسم روز گذشته تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی اختصاص دادند.

ابتدا مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر در نطق پیش از دستور خود گفت: حاج قاسم سلیمانی خود را وابسته به هیچ جریان و جناحی نمی دانست چرا که معتقد بود همه انسانها شایسته احترام هستند و رمز محبوبیت او در بین آحاد مردم است. برای قدرشناسی در تداوم وحدت ملی و حضور گسترده میلیونی مردم زمینه لازم برای مشارکت آحاد ملت در انتخابات پیش رو با همه سلایق تداوم پیدا کند.

وی افزود: رمز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد مردم را باید در شخصیت جامع الاطراف او جستجو کرد. نیت پاک و اخلاص عمل، کاریزما و شخصیت دوست داشتنی، وطن پرستی و انسان دوستی از وجود شخصیت او بود و به همین دلیل شاهدیم اثرات شهادت حاج قاسم سلیمانی بسی بیش از دوران پر برکت حیاتش جلوه گر شده است که آشتی ملی امروز از ثمرات پربرکتش است.

فراهانی گفت: حاج قاسم سلیمانی خود را وابسته به هیچ جناح و جریانی نمی دانست. حاج قاسم خودی و غیر خودی نداشت و برای او همه به لحاظ انسان بودن شایسته احترام بودند.

سپس زهرا نژاد بهرام خطاب به شهرداری تهران گفت: از شهرداری تهران که بلافاصله و با سرعت شهر را با بیلبوردها به شکلی آرایش دادند که همه مردم ایران ارادت به سردار شهید قاسم سلیمانی را در سیمای شهر لمس کنند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: همچنین از سازمان زیباسازی و تمام مدیریت شهری که برای روز گذشته خدمات جدی را به شهروندان ارائه دادند تشکر می کنم چرا که براساس برآوردها در حدود ۷ میلیون نفر در این مراسم میلیونی مشارکت کردند.

نژادبهرام افزود: از همه مردم بزرگ کشور و همه گروه ها و احزاب سیاسی تشکر می کنم که پیام اتحاد را به همه مردم جهان رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز